138749
۱۷ بهمن ۱۳۹۶
امام جمعه زرندیه؛

دستاوردها و اهداف انقلاب باید برای جوانان و نوجوانان بازگو شود

امام جمعه زرندیه گفت: دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی و نقش مردم در پیروزی این جنبش عظیم باید برای نسل‌های جوان و نوجوان جامعه بازگو شود.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در همایش ائمه جمعه و جماعات مساجد شهرستان زرندیه که در دفتر امام جمعه پرندک برگزار شد، گفت: مساجد از ابتدای انقلاب مرکز رشد و شکوفایی جوانان و نوجوانان بوده اند و این پایگاه باید همیشه مستحکم باشد.

وی افزود: رسالت ائمه جمعه در ترویج فرهنگ انقلاب و اسلام ناب محمدی بسیار مهم و ضروری محسوب می شود و پایگاه مسجد، بزرگترین و مهم ترین مرکز تشویق حضور نسل جوان در این مسیر است.
حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: باید تلاش شود ارتباط جوانان با روحانیون بیشتر شود چرا که آینده این انقلاب متعلق به جوانان است و آنان با روحیه معنویت و بصیرت از این انقلاب پاسداری می کنند.

امام جمعه زرندیه با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ائمه جمعه و جماعات در اطلاع رسانی مشارکت مردم در این مراسم اهتمام داشته باشند چرا که هرچه حضور مردم پررنگ باشد، دشمنان مایوس تر می شوند.

ابراهیمی اضافه کرد: دشمنان با توجه به اقتدار ملت و کشور ایران هر روز در حال توطئه افکنی هستند و ملت باید در مقابل این دسیسه ها هوشیار باشد.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار