136674
۰۷ بهمن ۱۳۹۶

شکارچی پسران نوجوان را شناسایی کنید+ تصویر

جوان شیطان صفت که با فریب پسران نوجوان آنها را در خلوتگاهی مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، با اعتراف صریح به چندین مورد تجاوز دیگر پرونده‌اش را سنگین‌تر کرد.

به گزارش کودک پرس ، نخستین شکایت از متهم در حالی رخ داد که در ساعت 14 روز 27 دی کسبه و اهالی خیابان اردیبهشت شمالی، پسر 13 ساله‌ای را از داخل کانال سرپوشیده آب بیرون کشیدند که مدعی بود از سوی جوانی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. با حضور مأموران کلانتری 126 تهرانپارس در محل مشخص شد راننده جوان پراید سفیدرنگی پسر نوجوان را از مقابل پارک پلیس سوار کرده و با این بهانه که نیاز به کمک دارد قربانی‌اش را به کانال آب کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

با تشکیل این پرونده و آغاز تحقیقات در اداره شانزدهم، نوجوان دیگری نیز با شکایتی مشابه ادعا کرد توسط راننده پراید سفیدرنگی با تهدید چاقو و زور مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ است. براساس اظهارات این دو قربانی، آنها به بهانه کمک برای جابه‌جا کردن وسایلی سوار خودرویش شده و در دام او افتاده بودند.

 

با توجه به حساسیت پرونده، پلیس پس از بررسی دوربین‌های مداربسته محل سوار شدن نوجوانان پلاک خودرو را به دست آورد و مالک آن که مرد 60 ساله‌ای بود شناسایی شد. با آغاز تحقیق از این مرد میانسال پلیس دریافت خودرو از مدتی پیش در اختیار پسر 25 ساله او قرار داشته است. با توجه به اینکه شاکیان پرونده نیز چهره این پسر جوان را شناسایی کردند تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد و سرانجام این متهم 30 دی دستگیر شد. این پسر 25 ساله در بازجویی‌ها آزار و اذیت شاکیان پرونده را پذیرفت و اعتراف کرد علاوه بر پراید پدرش، چندین پسر نوجوان را نیز با 206 مادرش و موتورسیکلت خودش به کانال سرپوشیده آب برده و آنها را مورد تجاوز قرار داده است.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به آزار و اذیت جنسی پسران نوجوان با شیوه مشابه به منظور شناسایی دیگر شاکیان احتمالی، بازپرس پرونده خواستار انتشار بدون پوشش تصویر متهم شده است. شاکیان احتمالی می‌توانند برای پیگیری شکایت خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

 

منبع: ایران آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار