135858
۰۲ بهمن ۱۳۹۶

روایت «قشنگ‌ترین آرزو» توسط قصه‌گوی خوزستانی در جشنواره‌ ‌بین‌المللی قصه‌گویی

زینب موسوی مربی خوزستانی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان قصه «قشنگ‌ترین آرزو» را در بخش رضوی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی روایت می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، رقابت‌های بخش ملی و بین‌المللی بیستمین جشنواره‌ ‌بین‌المللی قصه‌گویی دوم بهمن آغاز می‌شود و ۴۴ قصه‌گو از سراسر ایران و ۸ قصه‌گوی خارجی در این رویداد فرهنگی به نقل داستان‌های خود می‌پردازند.

بر اساس این گزارش ، ۱۰ نوجوان برگزیده، یک پدربزرگ و یک مادربزرگ، مربیان قصه‌گوی کانون، قصه‌گویان آزاد، قصه‌گویان بخش فراگیر، ‌قصه‌گویان رضوی و قصه‌گویانی از ۸ کشور دنیا در این روزها قصه‌های خود را برای مخاطبان نقل می‌کنند.

بر اساس جدول منتشر شده، رقابت‌های بخش ملی در روزهای ۲ و ۴ بهمن انجام می‌شود و یکی از قصه‌گویان در بخش رضوی زینب موسوی مربی خوزستانی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان است.

 

زینب موسوی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان هندیجان با قصه «قشنگ‌ترین آرزو» در بخش رضوی جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی اصفهان برگزیده شد و جواز حضور در مرحله نهایی  بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تهران را به دست آورد.

در جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی اصفهان ۳۹ قصه گو از استان‌های بوشهر، چهارمحال وبختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ آذرماه به میزبانی شهرستان اصفهان با یکدیگر رقابت کردند و برگزیدگان این مسابقه در سه بخش، مربیان کانونی، آزاد و رضوی جواز حضور در مرحله پایانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تهران را کسب کردند.

 

قصه «قشنگ‌ترین آرزو» قرار است، چهارشنبه ۴ بهمن در ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ اجرا شود. مرحله نهایی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۲ تا ۵ بهمن ماه سال در تهران برگزار می‎شود.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار