135834
۰۲ بهمن ۱۳۹۶
رئیس تبلیغات اسلامی کبودراهنگ خبر داد؛

شرکت ۲۰۰۰ نفر در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان كبودراهنگ

رئیس تبلیغات اسلامی کبودراهنگ از برگزاری ۷۰ عنوان برنامه شاخص در دهه فجر در اين شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار نفر در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان شرکت خواهند کرد.

به گزارش کودک پرس ، حسینعلی قمری‌نیا با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه فجر در شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: 70 عنوان برنامه با محوریت انقلاب اسلامی و فجر فاطمی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و افزود: این جشنواره 18 و 19 بهمن ماه با حضور بیش از 2 هزار نفر از کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی  شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه این جشنواره با محوریت قرآن و انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، ادامه داد: کودکان و نوجوانان از سنین پیش‌دبستانی تا پایان متوسطه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های شاخص در دهه فجر در این شهرستان، تصریح کرد: برگزاری 30 برنامه توسط هیأت‌های مذهبی با موضوع «فجر فاطمی» از برنامه‌های شاخص در این دهه خواهد بود.

قمری‌نیا برگزاری 6 محفل انس با قرآن، توزیع 300 جلد قرآن در مناطق محروم و مساجد و هیأت‌های مذهبی را از دیگر برنامه‌های مهم دهه فجر در این شهرستان عنوان کرد و گفت: 35 مبلغ نیز در دهه فجر به نقاط مختلف شهرستان اعزام خواهند شد.

وی از ساخت و افتتاح دو خانه عالم در بخش گل‌تپه خبر داد و افزود: برای هر یک از این خانه‌های عالم اعتباری بالغ بر 60 میلیون تومان هزینه شده است.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار