موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
135788
۰۱ بهمن ۱۳۹۶

روزنامه همشهری کارتون منتشر کرد

گروه نشریات ٢٢ گانه همشهری محله برای آموزش مفاهیم شهروندی به گروه سنی کودک و نوجوان، یکی از صفحات خود را به کارتون (کمیک استریپ) اختصاص داده است.

به گزارش کودک پرس ، استفاده از کارتون برای آموزش کودکان و نوجوانان، یکی از روش هایی است که از سوی کارشناسان توصیه شده است.
هر هفته ٢٢ نشریه همشهری محله به سردبیری احمد جعفری چمازکتی برای مناطق پایتخت منتشر می شود.
از ماه گذشته، صفحات ادبیات پایداری، خانواده و کافه تهران نیز به صفحات همشهری محله اضافه شده است.

 

 

** «الیور توئیست » به شبکه چهار می آید

سریال خارجی «الیورتوئیست»، برگرفته از اثر ماندگار چارلز دیکنز از امروز(یکشنبه) به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «الیورتوئیست» به کارگردانی گرت دیویس محصول 1985 تلویزیون بریتانیا و برگرفته از رمانی به همین نام است.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: الیور توئیست که در نوانخانه ای رها شده قربانی دستگاه تعلیم و تربیتی است که همه همنوعانش وابسته به آن هستند. «بامبل» فراش حوزه کلیسا، از تازیانه زدن به بچه های تیره بخت لذت می برد، به نحوی که الیور از آنجا می گریزد و روانه لندن می شود و در آن شهر به جوانی برمی خورد که او را به دزدان می دهد.

لایست آنتونی، بن رودسکا، اریک پرتر، مایکل اتول، گودفری جیمز و فرانک میدلماس در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.
«الیورتوئیست» دومین رمان مشهور چارلز دیکنز است که ابتدا در سال‌های 1837 تا 1839 میلادی به صورت پاورقی در یک ماهنامه انگلیسی منتشر می‌شد و اولین بار در سال 1838 میلادی به صورت کتاب منتشر شد.
«الیور توئیست » در 12 قسمت 30 دقیقه ای هر روز ساعت 18:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

 

 

** مجید نباتی «همسفر» را در برج آزادی اجرا می کند

کنسرت مجید نباتی امروز(یکشنبه) در سالن اصلی برج آزادی اجرا می شود.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی برج آزادی، مجید نباتی (سرپرست و خواننده)، محسن نامدار (رهبر گروه)، مجتبی تقی پور (نوازنده گیتار کلاسیک)، آرمان تیرماهی (گیتار باس)، سیاوش مطلبی (گیتار الکتریک)، کامیار عبدی (درامز) و سجاد نوروزی (پرکاشن) اعضای گروه نباتی هستند که در برج آزادی به اجرای کنسرت خواهند پرداخت.

تاکنون از مجید نباتی آلبوم «معما» منتشر شده است. همچنین او خواننده قطعه معروفی است که برای فاجعه منا در سال 94 از صدا و سیما پخش شد.
قرار است در این اجرا قطعاتی چون همسفر، کنار تو، همیشه خوبه، لحظه ای نیست و … برای مخاطبان اجرا شود.
کنسرت مجید نباتی از ساعت 21 در سالن اصلی برج آزادی برگزار می شود.

 

 

** مهلت ارسال آثار به جشنواره حرکت تمدید شد

مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره حرکت به مدت پنج روز تمدید شد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دومین جشنواره حرکت، با توجه به حجم بالای ارسال آثار به دبیرخانه جشنوراه حرکت و به خاطر رعایت حال هنرمندان که به خاطر برخی مشکلات در اینترنت کشور طی هفته‌های گذشته، مهلت ارسال آثار به سایت این جشنواره به مدت پنج روز تمدید شد.
تاکنون نزدیک به 1500 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده و هنرمندان باز هم از این جشنواره مانند دوره قبل حمایت کردند و به همین خاطر مهلت ارسال آثار به جشنواره تمدید شد و هنرمندان می‌توانند تا پنجم بهمن آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.Artikco.ir بارگذاری کنند.

سایت جشنواره چهارشنبه ساعت 12 بسته خواهد شد.

سیف‌الله صمدیان، علیرضا کریمی‌صارمی و آرمان استپانیان داوران بخش عکس، سید مسعود شجاعی‌ طباطبایی، بهرام عظیمی و جمال رحمتی به عنوان داوران بخش کاریکاتور و مجید عباسی، کسری عابدینی و ایمان صفایی داوران بخش پوستر این رویداد هستند.

در فراخوان جشنواره حرکت سه موضوع «عشق به خودرو»، «خودرو ملی، زندگی ایرانی»، «ایران خودرو در سراسر ایران» برای هنرمندان عکاس، «ایران خودرو، نگاه به آینده»، «تولید و اشتغال، توسعه پایدار»، «صنعت خودرو و تعاملات بین‌المللی» موضوعات مطرح ‌شده برای طراحی پوستر و موضوع مسابقه کاریکاتور «اخلاق رانندگی» تعیین شده است.
زمان برگزاری نمایشگاه 24 و 25 بهمن ماه و همزمان با همایش بین‌المللی صنعت خودرو در سالن همایش‌های برج میلاد خواهد بود.

مراسم اختتامیه این برنامه هنری نیز 17 بهمن ماه در سالن شهناز خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار