135459
۳۰ دی ۱۳۹۶
امام جمعه بندرگز:

میانگین سنی اغتشاشگران ۱۶ الی ۱۹ سال بود/ ضرورت بصیرت‌افزایی و جلوگیری از شایعات در فضای مجازی

امام جمعه بندرگز گفت: نقش و تاثیرگزاری فضای مجازی بر قشر جوان و نوجوان با توجه به میانگین سنی اغتشاشگران که ۱۶ الی ۱۹ سال بود برهمگان پرواضح است.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام‎ سیدابوالفضل حسینی در خطبه‎های نمازجمعه این هفته شهرستان بندرگز به تحریم‎های کنگره آمریکا برعلیه ایران اشاره کرد و اظهار کرد:مقام معظم رهبرى فرمودند«امید بستن به آمریکا یعنى خسارت محض» و آمریکا با تحریم‎های جدید این موضوع را ثابت کرد.
وی با اشاره به محورهاى بیانات مقام معظم رهبرى در دیدار میهمانان سیزدهمین اجلاس بین‌المجالس کشورهاى اسلامى‌ افزود: لزوم توجه جهان اسلام به مسائل اصلى خود و به مسأله مهم فلسطین و تجلیل از روز غزه و شهداى انتفاضه فلسطین در نبرد ۲۲ روزه از موضوعاتی بود که رهبر انقلاب اسلامی در این اجلاس به آن تاکید کردند.

امام جمعه بندرگز با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که  کمى عده و عُده تأثیرى بر نتیجه پایدارى و مقاومت ندارد، افزود: معظم‎له بیان داشتند که «در جنگ نرم هم مى‌توان استکبار را شکست داد».
حسینی با بیان اینکه بیشتر فضای مجازی در اشغال دشمنان انقلاب است، تاکید کرد:ضرورت بصیرت‌افزایى و پرهیز از شایعات و دروغ‌پردازى‌هایى رسانه‌هاى بیگانه از موضوعاتی است که باید در جامعه و بهره‎گیری از فضای مجازی نهادینه شود.
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند «مهم‌ترین تدبیر امروز دشمن، شایعه‌پراکنى براى تغییر افکار عمومى است.» و نباید فریب دشمن را بخوریم.

امام جمعه بندرگز افزود: نقش و تاثیرگزاری فضای مجازی بر قشر جوان و نوجوان با توجه به میانگین سنی اغتشاشگران که 16الی 19 سال بود برهمگان پر واضح است.
حسینی ضمن تحلیل و بررسى موضوع مهم فضای مجازى و کانال‎هاى تلگرامى گفت: ‌آنچه ضرورت دارد، قابلیت بر همه کانال‎هاى ارتباطى است.

وی به مناسبت‎های مهم هفته و حادثه غمبار درگذشت 32 خدمه نفتکش سانچی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبرى فرمودند که جان‌باختگان راه انجام وظیفه و خدمت به کشور را طی کردند.
امام جمعه بندرگز از ادارات و نهادها و هیئت امناء ومردم عزیز در برگزاری مراسم ترحیم جانباختگان حادثه سانچی که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد تشکر و قدردانی کرد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار