135329
۲۸ دی ۱۳۹۶

اجرای ۲۲ برنامه ویژه کودک و نوجوان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در ایلام

نشست اعضای کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ایلام باهدف اجرای برنامه‌های ویژه این قشر در ایام‌الله دهه فجر در استان ایلام برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ،حبیب‌الله بخشوده، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، در این نشست، اظهار کرد: با توجه به اینکه کودکان نتوانسته‌اند پیروزی انقلاب اسلامی را درک کنند باید با اجرای برنامه‌های متنوع و مناسب، ارزش‌های انقلاب به این نسل انتقال داد.

وی، بابیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل به کودکان است، یادآور شد: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری با در نظر گرفتن شئونات ایام فاطمیه، برنامه‌هایی را در راستای آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با مفاهیم انقلاب تدارک دیده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، ابراز کرد: بیان خاطرات انقلاب نقش مهمی در راستای ایجاد زمینه لازم برای آشنایی هر چه بیشتر کودکان با انقلاب اسلامی دارد و باید برنامه‌ها با گونه‌ای باشد که شاهد حضور گسترده این آینده‌سازان در برنامه‌های دهه فجر و همچنین راهپیمایی 22 بهمن باشیم.

بخشوده، هدف از این نشست را هماهنگی و تعامل بیشتر در پیشبرد برنامه‌های پیش‌بینی‌شده کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه مبارک فجر برشمرد و افزود: اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر، پیشنهادها و راهکارهای خود را در راستای به اشتراک گذاشتن برنامه‌ها و اجرایی کردن و تدوین نهایی ارائه دهند.

گفتنی است، اعضای کمیته کودک و نوجوان در ادامه در خصوص برنامه‌های پیشنهادی بحث و تبادل‌نظر کردن که مقرر شد 22 برنامه فرهنگی، ادبی و هنری و 12 برنامه برجسته تدارک دیده و از 12 تا 22 بهمن در نقاط مختلف اجرایی شود و همچنین برنامه نقاشی همگانی در روز 22 بهمن و در مسیر راهپیمایی با مشارکت همه اعضای این کمیته برگزار شود.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار