135293
۲۸ دی ۱۳۹۶

مشاوره تربیت اسلامی فرزندان در اپلیکیشن پرسمان کودک و نوجوان+ دانلود

نرم‌افزار پرسمان کودک برگرفته از سخنان کارشناسی حجت الاسلام تراشیون است؛ پدران و مادران می‌توانند با استفاده از این برنامه تربیت فرزندان خود را با روش‌ها و مشاوره‌های کاربردی این کارشناس مسائل تربیتی پیش ببرند.

به گزارش کودک پرس ، امروز پدر و مادرهای بسیاری هستند که دغدغه درست تربیت کردن فرزندانشان را بر اساس مبانی اسلامی و اخلاقی دارند. همانطور که می‌دانید برای تربیت اصولی کودکان فاکتورهای فراوانی وجود دارد و در صورت عدم تجربه کافی و نبود آگاهی والدین جوان این تربیت ممکن است در مسیر نادرستی قرار گیرد از این رو داشتن یک مشاور با‌تجربه به صورت تمام‌وقت می‌تواند آنها را در رسیدن به امر یاری کند.

باید گفت که داشتن یک مشاوره تمام وقت در اختیار هیچکس نیست، اما با رشد تکنولوژی‌های مجازی و نرم‎افزارها این امکان به گونه‌ای دیگر فراهم شده است. یکی از برنامه‌‌های مناسبی که در این حوزه و در قالب اندروید طراحی شده «پرسمان کودک» است که با هدف کمک به والدین، برای تربیت فرزندانشان با نگاه به توصیه‌های اسلامی به بازار عرضه شده است.

مطالب منتشر شده در نرم‌ازار پرسمان کودک برگرفته از سخنان کارشناسی حجت الاسلام تراشیون است که پدران و مادران می‌توانند با استفاده از این برنامه تربیت فرزندان خود را با خیالی آسوده‌تر و با روش‌ها و مشاوره‌های کاربردی این کارشناس مسائل تربیتی پیش ببرند؛ حال برای آشنایی بیشتر با اپلیکیشن پرسمان کودک در ادامه با ما همراه شوید.

 

یکی از مزایای برنامه پرسمان کودک و نوجوان این است که دیگر لازم نیست خانواده‎ها برای موارد مشابه مشکلات فرزند خود در این برنامه اقدام به پرداخت ‌هزینه‌ و یا صرف کنند؛ آنها می‎توانند بعد از نصب این برنامه بر روی تلفن هوشمند خود مشکل خاص فرزندشان را در آن جستجو کنند.

در حوزه رابطه کاربری این برنامه، توسعه دهنده پرسمان کودک، رابط کاربری آن را تا نهایت امکان ساده و بدون رنگ بندی‌های متنوع کار کرده است که می‎توانست با حوصله بیشتر این رنگبندی را جذاب‌تر و مخاطب پسندتر کند. البته دسترسی‌ها و چیدمان بخش‌های مختلف این برنامه به‌گونه‌ای است که کار را برای همه سنین آسان کرده است.

در این برنامه سه بخش تازه‌ها، محبوب‌ها و متداول در سربرگ صفحه نخست قرار دارند و همانطور که از نامشان پیداست، دسترسی به مطالب مرتبط با آن مضمون را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در بخش تازه‌ها می‌توانید به تازه‌ترین مطالب آپلود شده دسترسی داشته باشید. برای دیدن محبوب‌ترین مشاوره‌ها هم بر اساس تعداد بازدید و لایک کافیست وارد بخش محبوب‌ها شوید.

آخرین سربرگ مربوط به بخش متداول‌ترین سوالات برای مشاوره است که بسیاری از والدین درگیر آن مسئله هستند؛ یکی از ویژگی‌های خوب «پرسمان کودک و نوجوان» می‌توان به قابلیت نشان‌کردن مشاوره‌ها، لایک‌کردن و کامنت‌گذاری اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی برنامه پرسش و پاسخ سوالات به صورت ضبط صدا می‌باشد، که با این روش می‌توان سوال خود را با جزئیات کامل بیان نمود و پاسخ مطلوب‌تری دریافت کنید.

 

برنامه نیمه رایگان پرسمان کودک قابل نصب و راه‌اندازی را بر روی پلتفرم‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید داراست. منوی نرم‌افزار این برنامه در بالای سمت راست نوار ابزار مشاهده می‌شود و شامل بخش‌های کاربردی و مفیدی از جمله «همه پرسش‌ها، پرسش‌های دانلود شده، نشان شده‌ها، پروفایل من، مشاوره رایگان، نسخه طلایی، کانال تلگرام برنامه، ارسال نظرات، ارسال برنامه به دوستان، پخش زنده رادیو معارف، درباره پرسمان و راهنمای برنامه» است.

این برنامه شامل بخش‌های زیادی است که در قسمت همه پرسش‌ها، میانبری به کل سوال‌ها ایجاد شده است. همچنین در بخش پرسش‌های دانلود‌شده، پرسش‌هایی که دانلود کرده‌اید را از این قسمت می‌توانید مدیریت نمایید. در بخش نشان شده‌های این برنامه اگر توضیحات کارشناس برایتان مفید واقع شد، می‌توانید با کلیک بر روی آیکون نشان‌شده آن را در قسمت مربوط به خودش نگهداری کند تا آسانتر و سریعتر بدان دسترسی داشته باشید.در بخش پروفایل من هم با ایجاد پروفایل شخصی می‌توانید سوالات را با نام خودتان ثبت کنید.

 

مشاوره رایگان، با قابلیت پرسش اختصاصی خود از این قسمت برای کارشناس و کانال تلگرام برنامه که علاوه بر اپلیکیشن، از این گزینه هم می‌توانید به کانال پرسمان دسترسی داشته باشید از دیگر بخش‌های این برنامه هستند. ارسال نظر جهت ارتقا‌ء کیفی برنامه و انتقال نظرات و پیشنهادات، پخش زنده رادیو معارف که هر هفته پس از پخش برنامه رادیویی «پرسمان تربیتی رادیو معارف» فایل برنامه، تقطیع و فرآوری شده و به همراه متن کامل برنامه در دسته‌های موضوعی و سنی در اپلیکیشن بارگذاری می‌گردد از دیگر بخش‌های این برنامه است.

به گزارش ایکنا در این برنامه برای سهولت در جست‌وجوی سوالات می‌توانید از سمت چپ نوار‌ابزار آبی‌رنگ سن کودک را مشخص کنید. در نوار‌ابزار پایین صفحه دو گزینه سوال‌ها و موضوع‌ها به چشم می‌خورند. در گزینه «سوال‌ها» تمامی پرسش‌های کاربران و پاسخ‌های داده شده را می‌توان مطالعه کرد.

 

امکان لایک کردن و نظر دادن زیر هر سوال و جواب وجود دارد، در گزینه «موضوع‌ها» از طریق دو فیلتر «بر اساس تکرار» و «بر اساس الفبا» می‌توان موضوعات مختلف را مشاهده و با کلیک بر روی هریک، به توضیحات کارشناس گوش سپرد. همچنین در این برنامه اگر از مطالبی خوشتان آمد می‌توانید آنرا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در کل نقاط قوت این برنامه را می‌توان در تفکیک محتوا به بیش از ۲۰۰ موضوع تربیتی، امکان طرح سوالات اختصاصی، آپدیت هفتگی محتوا، امکان مشاهده سوالات متداول و اعلام نظر در زیر هر سوال دانست و در کنار آن نقاط ضعف را می‌توان در پیچیدگی رابط کاربری، عدم رنگ‌بندی و طراحی جذاب برای مخاطب و دریافت هزینه از کاربر برای بهره‌مند شدن از همه امکانات پرسمان تربیت کودکان به صورت نامحدود اشاره کرد.

به گزارش ایکنا، باید متذکر شویم که اصول‌های ثابت تربیتی در همه موارد و برای همه سنین کاربردی نمی‌باشند و باید به صورت کاملا تخصصی انجام شوند که از عهده کسانی که در این مورد تحصیل نکرده‌اند بر نمی‌آید و در این صورت ضرورت دارد که حتما به متخصصین این امر مراجعه کنید.

 

برای دریافت این برنامه می‌توانبد اینجا را کلیک کنید و یا بارکد زیر را اسکن نمایید.

برنامهٔ QR Code

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار