135214
۲۷ دی ۱۳۹۶

برنامه‌های گسترده کمیته کودک و نوجوان در بزرگداشت دهه مبارک فجر

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه ‌فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: برگزاری شایسته ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه‌فجر انقلاب اسلامی یکی از وظایف مهم نهادها و سازمان‌ها به ویژه نهادهای فرهنگی است.

وی در عین حال انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی به نسل حاضر به عنوان آینده‌سازان فردای میهن اسلامی را ضرورتی انکار ناپذیر دانسته و بر اهمیت برنامه‌های فعالیت کمیته کودک و نوجوان در این زمینه تأکید کرد.

 

مسئول کمیته کودک و نوجوان بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به تقارن دهه مبارک فجر با ایام‌ فاطمیه تصریح کرد: در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی بزرگداشت دهه مبارک فجر این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

یوسف زاده اجرای ویژه برنامه ادبی لبخند فجر، حضور کودکان و نوجوانان در مراسم میهمانی‌لاله‌ها، برگزاری ویژه برنامه‌های فجر 39 با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری ادبی نظیر سرود، قصه‌گویی و برپایی غرفه‌های هنری و ادبی ویژه کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و سرگرمی‌های سازنده در مدارس و مهدهای کودک و اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در برنامه‌های زنده رادیو و تلویزیون در شبکه استانی سهند با همکاری ادارات عضو کمیته از جمله برنامه‌های مصوب این جلسه عنوان کرد.

 

گفتنی است، اداره کل بهزیستی، کمیته امداد حضرت امام (ره)، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و صداسیما از اعضای کمیته کودک و نوجوان هستند که مسؤولیت آن بر عهده کانون است.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار