135094
۲۷ دی ۱۳۹۶

درخشش کشتی‌گیران نوجوان گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور

کشتی‌گیران گیلانی با درخشش در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان روستایی و عشایری کشور سه مدال کسب کردند.

به گزارش کودک پرس ، رئیس هیات کشتی استان گیلان روز چهارشنبه اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها ، کشتی گیران نوجوان گیلانی با درخشش خود، 2 مدال نقره و یک مدال برنز کسب و تیم گیلان با این سه مدال مقام پنجم تیمی را تصاحب کرد.

نقی هدایتی افزود: بر این اساس و در پایان این مسابقات در استان کردستان ، سید سعید حسینی از استان گیلان در وزن 51 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و نیز راستین حسین زاده در وزن 71 کیلوگرم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این دوره از مسابقات شد.

وی بیان کرد: در وزن 45 کیلوگرم نیز گیلان صاحب مدال شد و ستار موسوی دیگر کشتی گیر این استان مدال برنز رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی روستایی و عشایری کشور را کسب کرد .

** رضا عادل داور دیدار تیمهای سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز چهارشنبه گفت: از سوی فدراسیون فوتبال، رضا عادل به عنوان داور ، سجاد طوری و ایوب غلامزاده به عنوان کمک داور دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان را قضاوت می کنند.
علیرضا وهابی ادامه داد: سعید رحیمی مقدم نیز به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور خواهد داشت و محمدجواد تقی پور به عنوان ناظر معرفی شده است.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان فردا (جمعه 29 دی ماه) در هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.

تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، تیم سپاهان اصفهان با کسب 20 امتیاز در مکان دوازدهم و تیم سپیدرود رشت با کسب 16 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) با حضور 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه برگزار می شود.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار