موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
135041
۲۷ دی ۱۳۹۶

سری جدید «محله گل و بلبل» در مرحله پیش تولید است

تلویزیون در حوزه ساخت برنامه‌های کودک و نوجوان نسبت به گذشته تغییر اساسی کرده است.

به گزارش کودک پرس ، مسلم آقاجان زاده تهیه کننده برنامه کودک درباره فعالیت اخیر خود گفت: مشغول ساخت یک سریال ۱۵ قسمتی به نام «بالشت ها» بودم. تصویربرداری این کار یک هفته ای است که به پایان رسیده است.منتظر یک زمان مناسب هستیم تا این مجموعه را از شبکه نمایش خانگی پخش کنیم.

وی ادامه داد: این مجموعه با موضوع کودک و خانواده یک فضای رئال و عروسکی دارد. علاوه بر بازیگران از عروسک های مختلفی هم در این کار استفاده شده است. در کل تجربه سخت و متفاوتی برای ما محسوب می شد.

بازیگرانی چون :داریوش فرضیایی ، ارژنگ امیرفضلی ، امیر نوری ، ملیکا شریفی نیا ، حدیث فولادوند ، رامبد شکرآبی و امیر محمد متقیان در این سریال بازی می کنند.

تهیه کننده برنامه « محله گل و بلبل» درباره وضعیت برنامه های کودک تلویزیون توضیح داد: تلویزیون در حوزه ساخت برنامه های کودک و نوجوان نسبت به گذشته تغییر اساسی کرده است ، اما هنوز با استاندارد های جهانی فاصله زیادی داریم . باید سعی شود این فاصله را پر کنیم. قشر کودک از حساس ترین رنج سنی این کشور هستند .

وی درباره ساخت سری جدید برنامه « محله گل و بلبل » عنوان کرد: مشغول پیش تولید سری جدید این برنامه هستیم ،‌هنوز معلوم نیست این برنامه را کی کلید بزنیم.

 

 

منبع: بیتوته

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار