135009
۲۷ دی ۱۳۹۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی خبر داد؛

افزایش امانت کتاب توسط کودکان و نوجوانان در آذربایجان غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از افزایش امانت کتاب توسط جامعه هدف در استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس از ارومیه، جواد زاهدی در نشست خبری که ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس نرم‌افزار ثبت و امانت کتابی که در مراکز کانون استان راه‌اندازی شده است مشخص شد که اعضا کانون در مجموع بیش از 180 هزار جلد کتاب را از ابتدای سال تاکنون امانت گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه میزان امانت‌گیری کتاب امسال در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است، گفت: فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی با هدف نهادینه‌‌سازی کتابخوانی در استان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود که موفق شدن این طرح مرهون همکاری مربیان و اولیاست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان غربی با اجرای طرح کانون نمایش در استان بیش از 4 هزار نفر در استان فیلم «پایان رویاها» را دیدند، گفت: این کودکان و نوجوانان در سینماهای ارومیه، خوی و میاندوآب به پای تماشای این فیلم نشستند.

این مسئول با بیان اینکه اکران این فیلم از 11 آذر هم زمان با سراسر کشور در سینماهای کانون استان آغاز شده است، گفت: این اثر امسال موفق به دریافت دیپلم افتخار سیفژ و جایزه‌ی «عشقی بزرگ برای جهانیان» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان شد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار