134903
۲۶ دی ۱۳۹۶

دانش‌آموز بیمار گیلانی به حرم مطهر رضوی مشرف شد+ فیلم

آرزوی دوم امیرعباس کودک گیلانی که مبتلا به بیماری بدخیم خونی است به‌ همت فرماندهی انتظامی استان گیلان و پلیس راهور محقق شد.

به گزارش کودک پرس ، امیرعباس دلیر کودک گیلانی که از بیماری بدخیم خونی رنج می‌برد به‌همت فرماندهی انتظامی استان گیلان و پلیس راهور به دومین آرزویش رسید و با خانواده‌اش به زیارت امام رضا(علیه‌السلام) مشرف شد.

رئیس پلیس راهور استان گیلان در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: آرزوی دوم امیرعباس که سفر به مشهد مقدس بود از سوی فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان محقق شد و امیرعباس به‌اتفاق پدر و مادرش به پابوس امام رضا(علیه‌السلام) رفتند.

سرهنگ محمدرضا محمدی تصریح کرد: بعد از تأیید شرایط خاص امیرعباس برای اجازه مسافرت توسط پزشکان، او به این سفر زیارتی فرستاده شد و به‌دلیل شرایط خاصش در هتلی همجوار و مشرف به حرم مطهر رضوی اسکان داده شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس به عهد خود در برآورده ساختن آرزوهای این کودک بیمار وفا کرد افزود: اکنون خیرین و کسانی که می‌توانند برای به‌دست آوردن سلامتی امیرعباس قدمی بردارند تا سلامتی این کودک گیلانی دوباره بازگردد.

 

امیرعباس با وجود بیماری در حال درس خواندن و آماده شدن برای امتحاناتش بود و با لبخندی شیرین و روحیه‌ای قوی از سفرش به مشهد مقدس گفت و با شوق، عکس‌های سفر را به ما نشان داد.

امیرعباس با زبان شیرین کودکی برای سلامتی همه دوستانش و معلمش دعا کرده بود و از امام رضا(ع) شفای همه بیماران را درخواست کرده بود و از همه پلیس‌های مهربان شهر تشکر کرد.

مادر امیرعباس گفت: امیرعباس به‌دلیل شرایط خاص بیماری و روند درمانش مجبور است در خانه درس بخواند و از مدرسه دور است و این سفر برایش بسیار شیرین بود.

 

امرار معاش این خانواده به‌دلیل نداشتن عدم اشتغال پدر خانواده به‌سختی تأمین می‌شود و این امر مشکلات امیرعباس را در روند درمان که نیازمند تغذیه تکمیلی و مناسب با نیازهای تغذیه‌ای او در دوره‌های درمانی است با مشکل مواجه ساخته است.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار