134833
۲۶ دی ۱۳۹۶
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان خبر داد؛

شرکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان همدان

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از شرکت ۴ هزار دانش‌آموز در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان همدان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام جواد حیدری‌راد با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در همدان، اظهار کرد: این جشنواره در دهه فجر و با حضور 4 هزار دانش آموز مقاطع مختلف برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، مفاهیم، ترتیل، حفظ و… برگزار خواهد شد، ادامه داد: دانش‌آموزان از سنین پیش‌دبستانی تا پایان دبیرستان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان هدف از برگزاری این جشنواره را پرورش حافظان قرآن و تشویق کودکان و نوجوانان برای حضور در کلاس‌های قرآنی و پرورش حافظان قرآن عنوان کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مناسبی در دهه فجر برگزار خواهد شد.

 

 

*اعزام 3500 نفرروز مبلغ در دهه فجر

وی برگزاری 60 محفل انس با قرآن، 420 مراسم جشن و برگزاری 20 مراسم مذهبی در روستاهای دارای شورای فرهنگی ـ اجتماعی خبر داد و افزود: 3 هزار و 500 نفرروز مبلغ در این ایام به مناطق مختلف شهرستان اعزام خواهند شد.

حیدری‌راد با اشاره به برگزاری 12 گفتمان دینی در مدارس، 20 برنامه دیدار با خانواده شهدا، توزیع قرآن رایگان در روستاها، تصریح کرد: در تمام روستاها ستادهای مردمی دهه فجر تشکیل خواهد شد.

 

وی با اشاره به فعالیت 10 کتابخانه در شبستان مساجد روستاهای دارای روحانی مستقر ادامه داد: کتابخانه‌های شبستان این مساجد به صورت باز هستند و جوانان و نوجوانان می‌توانند از این کتاب‌های مذهبی و قرآنی استفاده کنند.

 

 

منبع:‌ فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار