134803
۲۶ دی ۱۳۹۶

برگزاری ۵جشنواره قرآنی کودک و نوجوان دهه فجر در فامنین

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی فامنین از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام امید رسولی از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در این شهرستان خبر داد و افزود: امسال نیز همانند سنوات گذشته این جشنواره با محوریت ترویج فرهنگ قرآنی در بین کودکان و نوجوانان در بخش‌های مختلف حفظ، روخوانی، مفاهیم، نقاشی و خوشنویسی با همکاری مؤسسه قرانی آل یاسین و خانه های قرآن و عترت و اداره آموزش ‌و پرورش در سطح دانش آموزان مقاطع ابتدایی مدارس شهرستان برگزار میشود.

وی هدف از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان را ارتباط کودکان و نوجوانان با مفاهیم قرآن کریم، شناسایی و جهت‌دهی استعدادها و توانمندیهای هنری و ادبی کودک و نوجوان به سمت قرآن مجید  و آموزش و ارتقاء آگاهی کودکان و نوجوانان از مفاهیم انسان‌ساز قرآن مجید و به‌کارگیری آن در زندگی عنوان کرد.

 

حجت الاسلام رسولی ضمن اشاره به اینکه در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان فامنین بیش از 1200 نفر از نوجوانان و جوانان شرکت می کنند افزود: این جشنواره در ۱۳ عنوان رشته شامل حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم، تواشیح و هم‌خوانی، مقاله نویسی، نقاشی و خوشنویسی از ۱۲ بهمن آغاز و تا ۲۲ همان ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از برگزاری 5 محفل انس با قرآن ‌کریم ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی درشهرستان خبر داد و گفت: با هدف ترویج الگوهای قرآنی در ایام‌الله دهه مبارک فجر 5 محفل انس با قرآن‌کریم در این ایام‌ برگزار می‌شود.

 

رسولی ابراز داشت:برگزاری محافل انس با قرآن و ترویج مفاهیم قرآنی باهمکاری روحانیون مستقر و شوراهای فرهنگی روستا و محلات در سطح روستاهای شهرستان برنامه ریزی شده است.

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار