134551
۲۵ دی ۱۳۹۶

اجرای ۱۵۰ برنامه توسط کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان از برگزاری مسابقه حفظ سوره «فجر» ویژه کودکان و نوجوانان لرستان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: ۱۵۰ برنامه توسط کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر لرستان برگزار می‏‌شود.

به گزارش کودک پرس ، محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان یک‌شنبه، ۲۵ دی‌ماه در جلسه ستاد دهه فجر لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد، به اجرای ۱۵۰ برنامه توسط کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر لرستان اشاره کرد و گفت: زنگ انقلاب و برگزاری مراسم پرده‌خوانی انقلاب در کلیه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مسابقه سوره «فجر» برای کودکان و نوجوانان لرستان اشاره و با بیان این‌که مسابقه پژوهشی خاطرات ماندگار در دهه فجر امسال برگزار می‌شود، عنوان کرد: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و طرح سؤال جدولی برای ۱۳۵۷ کودک، و پخش فیلم‌های انقلابی در تمام مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از دیگر فعالیت‌های این کانون در دهه فجر امسال است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با بیان این‌که این اداره‌کل ریاست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر را برعهده دارد، عنوان کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در طول مسیر راهپیمایی هفت کتابخانه سیار در مسیر راهپیمایی مستقر می‌شود که این کتاب‌خانه‌ها به‌صورت رایگان کتاب‌های با موضوع انقلاب را در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌دهند.

وی به اجرای برنامه‌های ادبی و فرهنگی در روستاها اشاره و خاطرنشان کرد: کتاب‌خانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در طول دهه فجر با حضور در روستاها و اهدای کتاب رایگان به اجرای برنامه می‌پردازند.

 

 

منبع: لرستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار