134528
۲۵ دی ۱۳۹۶

جشنواره بزرگ قرآنی کودک و نوجوان همدان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ، از برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی کودک و نوجوان به مناسبت ایام الله دهه فجر در همدان خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، ٰحجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان  گفت: جشنواره بزرگ قرآنی کودک و نوجوان توسط کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر استان همدان طراحی شده و به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در سطح استان برگزار می شود.

وی افزود: در این جشنواره 30 هزار کودک و نوجوان در بخش‌های مختلف شامل؛ نقاشی، خوشنویسی، قرائت، حفظ، تجوید و … شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به گسترده بودن اینگونه مسابقات تعداد افراد علاقه مند جهت شرکت در مسابقه قابل توجه است و در صورت وجود امکانات پذیرای متقاضیان هستیم.

حجت الاسلام دشتکی اظهار کرد: آموزش، مفهوم‌سازی و تدبر در قرآن را یکی از اولویت‌ها در راستای گسترش فرهنگ‌قرآنی است.

وی با بیان اینکه این جشنواره پانزدهمین مرحله خود را سپری می کند، گفت: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با هدف تبلیغ، ترویج و جذب اقشار مختلف به‌ویژه نوجوانان و جوانان به فرهنگ قرآنی برگزار می شود.

وی ابراز داشت: این جشنواره در بخش‌های شفاهی و کتبی از مقطع پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی برگزار ثبت نام از علاقه‌مندان از ابتدای بهمن ماه سالجاری، در مدارس و کلیه کانون‌های فرهنگی قرآنی و مساجد شهرستان همدان، آغاز می‌شود.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار