134422
۲۵ دی ۱۳۹۶

اصفهان در سکوی سوم باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان ایستاد

در آیین اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، اصفهان رتبه سوم باشگاه‌های کتابخوانی کشور را کسب کرد.

به گزارش کودک پرس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در آیین اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در باغ کتاب تهران برگزار شد، اصفهان موفق به کسب رتبه سوم باشگاه‌های کتابخوانی کشور شد، استان اصفهان پس از تهران و بوشهر عنوان سوم تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور را با 576 باشگاه کتابخوانی کسب کرده است.

در این مراسم پس از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ کودکان و نوجوانان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دو باشگاه برگزیده، یک مربی برگزیده، یک نامه برگزیده، یک فیلم برگزیده و تقدیری‌ها معرفی شدند.

در این آیین که با حضور رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، شهرضا و کاشان برگزار شد، از مدرسه طالبیان کاشان به عنوان مدرسه فعال در حوزه ترویج کتابخوانی کودک و نوجوان تقدیر شد.

 

همچنین از محمد شاهرضایی از باشگاه‌ کتابخوانی کودک و نوجوان بشارت نو شهر اصفهان برای فیلم مرتبط با کتابخوانی تقدیر شد.

 

باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان از حداقل 12 کودک یا نوجوان تشکیل شده است که با حمایت یک هماهنگ کننده بزرگسال فعالیت می‌کند، اعضا در باشگاه‌های کتاب‌خوانی تمرین می‌کنند تا کتاب‌هایشان را مبادله کنند و آن‌ها با خریدن یک کتاب از کتاب‌فروشی، دست‌کم 12 کتاب می‌توانند بخوانند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار