134320
۲۴ دی ۱۳۹۶
مدیر امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی مطرح کرد؛

لزوم توجه به تئاتر کودک/ ایجاد فضای تعامل و انتقال تجارب در جشنواره‌های تئاتر استانی

مدیر امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی با اشاره به برنامه‌های آتی مرکز هنرهای نمایشی، گفت: تئاتر کودک از اولویت‌های برنامه‌های این مرکز است و این مسئله می‌تواند موجب تحکیم روابط خانواده، پرورش تماشاگرجدید و آموزش هنرمندان جدید شود.

به گزارش کودک پرس ، اتابک نادری در اختتامیه سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استانی در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه برگزاری جشنواره‌های تئاتر استانی موجب می‌شود تئاتر به یک هویت مستقل و پویا تبدیل شود، اظهار کرد: در سال‌های اخیر واگذاری اجرای برنامه‌ها به هنرمندان موجب مسؤولیت‌پذیری در هنرمندان شد و گلایه‌های مطرح در روند اجرای جشنواره‌ها کاهش یافت.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای تئاتر مختص هنرمندان بود و این جشنواره‌ها فضای کاذب رقابتی را بین هنرمندان ایجاد می‌کرد، اما روال و نگاه جدید در برگزاری جشنواره‌های تئاتر استانی موجب ایجاد فضای تعامل و انتقال تجارب در محیطی فارغ از رقابت شد.

مدیر امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی با اشاره به برنامه‌های آتی مرکز هنرهای نمایشی، خاطرنشان کرد: تئاتر کودک از اولویت‌های برنامه‌های این مرکز است و این مسئله می‌تواند موجب تحکیم روابط خانواده، پرورش تماشاگرجدید و آموزش هنرمندان جدید شود.

نادری با بیان اینکه تماشاخانه‌های دائمی در استان‌ها، هویت تئاتر یک استان است، گفت: مسؤولان تئاتر چهارمحال و بختیاری باید توجه ویژه‌ای به انتشار اخبار در سایت و پورتال تئاتر داشته باشند، زیرا خروجی تئاتر از طریق سایت رصد می‌شود و انتشار فعالیت‌ها بر روی سایت نشان‌دهنده پویایی تئاتر استان است.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار