موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
133935
۲۳ دی ۱۳۹۶
به همت مركز تخصصی مهدویت؛

انتشار جلد پنجم از «كتاب كار مهدویت» ویژه پیش دبستانی‌ها

مسئول واحد كودك و نوجوان مركز تخصصی مهدویت از انتشار جلد چهارم و پنجم مجموعه كتاب كار «یاران آفتاب» به همت انتشارات این مركز خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام والمسلمین محمد یوسفیان، مسئول واحد كودك و نوجوان این مرکز با اشاره به ضرورت تربیت نسل منتظر و زمینه سازی برای ظهور امام مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) در نگاه دین، تصریح كرد: همانطور كه امیرالمومنین علیه السلام فرموده اند، قلب كودك مانند زمین خالی است و آمادگی پذیرش هر چیزی را دارد.

وی با تاكید بر ضرورت آموزش به كودكان در سنین پایین گفت: در این راستا واحد كودك و نوجوان مركز تخصصی مهدویت بعد از تاسیس پیش دبستانی مهدوی و آموزش بیش از هزار نفر مربی در سطح كشور، اقدام به تالیف هشت جلد كتاب كار کرده است.

مسئول واحد كودك و نوجوان مركز تخصصی مهدویت تصریح کرد: هر جلد ار این کتاب ها شامل 4 تا 5 حرف از حروف الفبا و صداهای بلند و كوتاه است كه در حیطه های ریاضی، هوش، علوم، بهداشت و ایمنی، اجتماعی، دینی و مذهبی، مهدویت، زبان آموزی و خلاقیت با طراحی و نقاشی های جذاب و زیبا به چاپ رسیده است.

یوسفیان خاطرنشان كرد: مربیان محترم توجه داشته باشند كه توضیح حیطه ها در كتابی جداگانه در اختیار آنها قرار می گیرد و در طول تدریس نیز می توانند در برنامه هایی كه از طریق این مركز جهت پشتیبانی مربیان انجام می گیرد، استفاده كنند.

گفتنی است، قیمت دوره این مجموعه 88 هزار تومان و قیمت هر جلد کتاب 12 هزار تومان است و علاقمندان جهت تهیه این كتاب می توانند به نشانی قم، خیابان شهدا(صفائیه)، كوچه 22(آمار)، بن بست شهید علیان، انتشارات مركز تخصصی مهدویت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 37737801 با پیش شماره 025 تماس بگیرند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار