133793
۲۲ دی ۱۳۹۶

جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان به روستایی در خراسان رفت

باشگاه «استی» در روستای «ابویسان» از توابع شهرستان جغتای خراسان رضوی، به‌عنوان باشگاه برگزیده دومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، انتخاب و معرفی شد.

به گزارش کودک پرس به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی رویدادهای ترویج کتابخوانی، در این مراسم که عصر روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در باغ کتاب تهران برگزار شد، باشگاه کتابخوانی «استی» از روستای ابویسان، در شهرستان جغتای خراسان رضوی، به‌عنوان باشگاه برگزیده دومین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان معرفی شد.

بر پایه همین گزارش، باشگاه کتابخوانی «بچه‌های آسمان» از شهرستان کلاله در استان گلستان، به‌عنوان باشگاه برگزیده کودکان با نیازهای خاص برگزیده شد و باشگاه «تشکوه و کاکایوسف» از شهرستان رامهرمز استان خوزستان، برگزیده اولین دوره جام باشگاهها نیز موفق به کسب نشان استمرار شد.

همچنین از باشگاه‌های «ماتیکان» از نیشابور، «شهدای باصدی» از  رامهرمز، «پروانه‌ها» از اوزِ استان فارس، «لبخند خدا» از نسیم‌شهر استان تهران، «مدرسه طالبیان مقدم» از کاشان، باشگاه «خلخلنگو» از روستای گزیر در بندر لنگه استان هرمزگان و باشگاه «اکابر» از روستای شمسی در اشگذر استان یزد، تقدیر به عمل آمد.

 

مطابق این گزارش، در بخش «تسهیل‌گر برگزیده» نیز، «عبدالحکیم بهار» از شهرستان چابهار در استان سیستان و بلوچستان و «مهسا یغمایی» از آذربایجان شرقی به‌عنوان تسهیلگر برگزیده معرفی شدند.

همچنین در این مراسم، نویسندگان و کودکان و نوجوانان برگزیده جام باشگاه‌ها معرفی شدند؛   بر این اساس، «حسین فتاحی» و «کلر ژوبرت»، نویسندگانی بودند که آثار آنها از سوی کودکان و نوجوانان به‌عنوان بهترین‌های دومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان معرفی شده بود که در این مراسم از آنها تقدیر به عمل آمد.

در بخش نامه به نویسنده نیز «آیه سادات آذریان» از باشگاه «شهر خورشید» دزفول، برگزیده شد و از «کوثر لشگری» از باشگاه «همسفران کتاب» قم، «زهرا نامور» از باشگاه «کلک» بم، «فاطمه کوه‌کن» از باشگاه «اختر» شهرستان کلاله در استان گلستان و «محمدمتین قاسمی» از باشگاه «کتابخوارها» از ورامین، تقدیر به عمل آمد.

 

بر اساس این گزارش، در بخش فیلم کوتاه موبایلی معرفی کتاب نیز «نیایش برنس» از باشگاه «بابونک» شهرستان برازجان در استان بوشهر، به‌عنوان برگزیده معرفی شد و از «محمد شاهرضایی» از باشگاه «بشارت نور» اصفهان، «نگار و رحیمه محمدی» از باشگاه «سیمرغ فرزانگان» نیشابور، «پروانه بهار» و «سیما مریدی» از باشگاه روستایی «رمین» در شهرستان چابهار و «دلارام ابراهیمی» از باشگاه «پیام انقلاب» بوشهر، تقدیر به عمل آمد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار