133653
۲۱ دی ۱۳۹۶

کاشانی‌ها در جام باشگاه کتابخوانی کشور برتر شدند

دبستان دخترانه طالبیان مقدم کاشان به عنوان نامزد بهترین مدرسه شهرستان کاشان در حوزه ترویج کتابخوانی دومین دوره جام باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان کشور معرفی شد.

به گزارش کودک پرس ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کار تأثیرگذاری بود که موجب شد با کمترین هزینه، یک موج فرهنگی در میان خانواده ها و مدارس با حضور کودکان و نوجوانان در شهرها و روستاهای کشور ایجاد شود.

مصطفی جوادی مقدم، افزود: 150 اثر به مرحله نیمه‌نهایی در بخش‌های مختلف دومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور رسید که پایان هفته جاری، برگزیدگان آن مشخص خواهند شد.

وی تصریح‌کرد :در بخش‌های مختلف دومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور صدوپنجاه اثر به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند که پایان هفته جاری، برگزیدگان جام مشخص خواهند شد.

به‌گفته‌وی، پس از داوری اولیه پنج اثر از هر شهرستان در چهار بخش فیلم کوتاه موبایلی، معرفی کتاب، نامه به نویسنده و باشگاه کتابخوانی به دبیرخانه مرکزی ارسال شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، خاطرنشان کرد: آیین پایانی جام باشگاه‌های کتابخوانی،روز پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه با حضور وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، مربیان و کودکان شرکت‌کننده در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد که در این مراسم از مدیر مدرسه خیر سازطالبیان مقدم تقدیر خواهد شد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار