132807
۱۸ دی ۱۳۹۶

تبیین «ارتباط موثر با نوجوان»در کارگاه‌های مشاوره حرم رضوی

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، از برگزاری ۶ جلسه مشاوره گروهی با محوریت تربیت فرزند و مهارت‎های پیش از ازدواج در هفته جاری خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌السلام والمسلمین مهدی حسن‎زاده با بیان این خبر گفت: این کارگاه‎ها از روز شنبه تا پنج‌شنبه با حضور کارشناسان مجرب از سوی واحد مشاوره با رویکرد دینی حرم مطهر رضوی برگزار می‎شود.

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه محل برگزاری این کلاس‌ها در باب الهادی(علیه‌السلام) سر در غربی صحن جامع رضوی و رواق حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) است، ابراز کرد: «مهارت‎هاي فرزندپروري» توسط استاد سیدزاده شنبه ساعت8:30 ،«مهارت‎هاي پیش از ازدواج» توسط استاد آذریان یکشنبه ساعت 12، «مهارت‎هاي حل تعارضات زوجین» توسط استاد مرکبی دوشنبه ساعت 10، «مهارت‎هاي همسرداري» توسط استاد سیدزاده دوشنبه 8:30، «خانواده سالم» توسط استاد بهادرخان سه شنبه ساعت 10 و «ارتباط موثر با نوجوان» پنج شنبه ساعت 10 از موضوعات این برنامه‎هاست که درقالب سبک زندگی اسلامی و با محوریت سیره رضوی برگزار می‎شود.

حسن‎زاده با بیان اینکه تشکیل مشاوره گروهی به تخصص نیاز دارد، خاطرنشان کرد: برای برگزاری مشاوره‌های گروهی سعی شده تا اساتید دوره‌ها، از اساتید نمونه انتخاب شوند.

 

وی با اشاره به اینکه خدمات مشاوره‌ای دینی به صورت فردی در تمام ایام سال، از ساعت 8 تا 19 در حرم مطهر رضوی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: زائرانی که مایلند به صورت گروهی و فردی از مشاوره‌های دینی، اعتقادی و تربیتی بهره‌مند شوند، می‌توانند به مرکز مشاوره دینی آستان قدس رضوی در حرم مطهر ثامن الحجج(علیه‌السلام) مراجعه و به صورت رایگان از خدمات این مرکز استفاده کنند.

 

 

منبع: آستان نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار