132198
۱۶ دی ۱۳۹۶

«فرمول یک» واسطه خیر برای ۸۰۰ کودک ناشنوا شد

گفت‌وگوی سیدعلی ضیا با کتایون ریاحی در «فرمول یک»، دیدار این بازیگر را با وزیر بهداشت رقم زد، و این تنها دستاورد این دیدار نبود بلکه قرار است به زودی سبب خیر برای حل مشکل ۸۰۰ کودک ناشنوا شوند.

به گزارش کودک پرس، علی ضیا 13 دی ماه به رسم چهارشنبه های برنامه اش، میزبان چهره ای شناخته شده بود تا با او در روز تولدش گپ بزند؛ کتایون ریاحی که عمده سخنان او مربوط به بنیاد کمک و تلاش برای حل مشکل 800 کودک ناشنوا نیازمند کاشت حلزونی بود که یک سال است منتظر اقدام دولت هستند و زمان طلایی شان برای بهبود رو به پایان است.

این قرار به همت برنامه علی ضیا در روز پنجشنبه 14 دی ماه هماهنگ شد و ریاحی فرصتی پیدا کرد تا رو در رو با سیدحسن قاضی زاده هاشمی به گفتگو بنشیند و مشکلات مردم را که از طریق بنیاد تحت مدیریتش با آنها آشنا است با آقای وزیر در میان بگذارد.

وزیر بهداشت نیز در این گفتگو اعلام کرد پیگیری می کند تا مشکل جراحی کودکان حل شود. ضمن اینکه دستور می دهد اگر نمونه داخلی کیفیت لازم را ندارد، برای تهیه نمونه خارجی اقدام کنند و به ریاحی اطمینان داد چیزی را برای مردم تجویز خواهد کرد که اگر فرزند خودش هم نیازمند چنین جراحی بود برایش همان را تجویز می کرد.

 

همچنین در این دیدار تماس تلفنی با محمدحسین قریب رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران برقرار شد که طی آن وی به مشکل افزایش ارز و این نکته اشاره کرد که بودجه این هیات به ریال ثابت است اما باید با دلاری که هم اکنون 4400 تومان شده است، خریدهای لازم برای معالجه بیماران صورت بگیرد.
وزیر بهداشت نیز از او خواست در ابتدای هفته آینده دیداری با ریاحی داشته باشد و در تعامل با ان جی او کمک که تنها بنیاد فعال در عرصه کاشت حلزونی است، به نتیجه مطلوبی برسند تا شاهد حل شدن مشکل این کودکان ناشنوا در آینده نزدیک باشیم.
همچنین مقرر شد مجوز بنیاد کمک که تمدید آن در بهزیستی با مشکل مواجه شده، از طریق وزارت بهداشت نهایتا طی یک ماه تمدید شود.

پیش از این ضیا با اجرای «فرمول یک» مسبب اختصاص کمکهای نقدی و غیرنقدی فراوان به زلزله زده های کرمانشاه، جهیزیه دار شدن دختران بی بضاعت، صاحب شغل شدن برخی بیکاران، شروع دوباره تعدادی از ورشکسته های شغلی، مشرف شدن تعداد زیادی از هموطنان به مشهد و بسیاری اتفاقات مثبت دیگر شده بود.
«فرمول یک» با اجرای سیدعلی ضیاء به تهیه کنندگی افشین حسین خانی، شنبه تا چهارشنبه ها بین ساعت 17:45 تا 19 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار