موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
131807
۱۳ دی ۱۳۹۶
در سی و پنجمین مسابقات فرهنگی و هنری؛

موفقیت اعضای مرکز علوم و نجوم در مسابقات فرهنگی و هنری کشور

اعضای نوجوان مرکز فرهنگی‌ هنری و علمی علوم و نجوم کانون پرورش فکری موفق به کسب رتبه‌های نخست مسابقات فرهنگی و هنری کشور شدند.

به گزارش کودک پرس ، اعضای نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری و علمی علوم و نجوم کانون پرورش فکری درسی و پنجمین مسابقات فرهنگی و هنری کشور رتبه‌های نخست را کسب کردند.

مسؤول مرکز علوم و نجوم زنجان در این باره گفت: در مراسم اختتامیه سی و پنجمین مسابقات فرهنگی هنری استانی و کشوری آموزش و پرورش سه نفر از اعضای مرکز علوم و نجوم در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح کشوری افتخار آفرینی کردند.

طلعت آقاجانلو گفت: در این مسابقات زهرا عبدلی رتبه نخست کشوری رشته «نقد ادبی»، محمد رضا خان محمدی و سینا حسنلو  هر دو رتبه نخست کشوری را در رشته «نمایشنامه خوانی» کسب کردند.

 

وی گفت: نوجوانان برگزیده در این مسابقات از اعضای فعال مرکز بوده و همراهی مربیان مرکز علوم و نجوم زنجان در راستای راهنمایی این اعضا تاثیر بسزایی در کسب موفقیت آن‌ها داشته است.

مسؤول مرکز علوم و نجوم زنجان تصریح کرد: شناسایی، رشد، شکوفایی و ساماندهی استعدادها و توانمندی‌های ذاتی فرهنگی، ادبی و هنری آینده سازان ایران اسلامی همسو با معیارهای نظام اسلامی و اعتلای فرهنگ عمومی مبتنی بر آموزه‌های دینی و ملی جزو اهداف این مسابقات است.

 

وی گفت: اجرای این مسابقات نقش موثری در شناسایی و شکوفایی استعدادها، ایجاد انگیزه و حس رقابت سالم، ترویج فرهنگ و آئین ملی، سنتی و ایرانی در بین دانش‌آموزان دارد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار