130640
۰۸ دی ۱۳۹۶

معاون دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب شد

طی حکم سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، معاون جدید فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش کودک پرس به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر محمد کمالی سرپرست دانشگاه طی حکمی، دکتر حسن شاکری را به عنوان معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه منصوب کرد.

پیش از این دکتر مسعود فلاحی خشکناب این مسئولیت را برعهده داشت.

سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی در مراسم تودیع و معارفه معاونت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه گفت: بحث مسائل فرهنگی، کار سختی است و درکنار آموزش، کارهای پژوهشی و ارائه خدمات، باید به کار فرهنگی هم رسیدگی شود و همه این موارد باید کنار هم باشند. به فرموده حضرت امام (ره)، دانشگاه کارخانه انسان سازی است.

 

 

کمالی اظهارداشت: درطول این سال ها بعد از انقلاب فرهنگی ، دانشگاه توانست نقش خود را بخوبی ایفاء کند و نقش جدیدی را تعریف کند و آنچه که در فرهنگ اسلامی و ایرانی مطرح است، ارتقاء ببخشد چرا که در بستر فرهنگی، افراد فارغ التحصیل با کیفیت ترین افراد خواهند بود.

وی تاکید کرد: باید محیط دانشگاه سرشار از اخلاق ، مهربانی و عطوفت باشد، و وقتی توانستیم این فضا را ایجاد کنیم، دانشجو و استاد نیز از ما تبعیت خواهند کرد و امیدواریم در این مجموعه، همه به هم کمک کنیم و در فضای فرهنگی، «یادگیری» سرلوحه کارهایمان قرار بگیرد.

 

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از خدمات دکتر فلاحی خشکناب معاون سابق فرهنگی – دانشجویی و پذیرفتن مسئولیت توسط دکتر شاکری تشکر کرد و گفت: امیدوارم در مسیری که به سمت دانشگاه فرهنگی و سرشار از مهر و عطوفت است، حرکت کنیم.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید وحید معتمدی مسئول نمایندگی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی، فرمایش مقام معظم رهبری را یادآوری کرد که عرصه فرهنگ، عرصه جهاد است ، چرا که از همه طرف هجمه بسوی جوانان ما است و اگر جهادی عمل بشود، قطعا خداوند مددش را می رساند.

 

در حکم سرپرست دانشگاه خطاب به معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم بهزیستی؛ تلاش برای بهبود وضعیت رفاهی و خوابگاه های دانشجویان، سعی در برقراری ارتباط سازنده با نهاد های فرهنگی درونی و بیرونی دانشگاه، بالا بردن میزان مشارکت کانون ها و تشکل های دانشجویی دانشگاه در توسعه برنامه ها و فعالیت های فرهنگی بخشی از برنامه های این معاونت اعلام شده است.

همچنین معاون جدید به تدوین نقشه راه فرهنگی دانشگاه با مشارکت دانشجویان با تاکید بر حفظ و ارتقای ارزش های فرهنگی، اسلامی و ملی، بهبود و توسعه زیرساخت های لازم و ارائه خدمات سلامت جسمی، اجتماعی و روانی دانشجویان موظف است.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار