130587
۰۷ دی ۱۳۹۶

اهدا منابع مطالعاتی به کودکان کم‌برخوردار منطقه رضویه

به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، مجموعه‌ای از منابع مطالعاتی متنوع به جمعی از کودکان کم‌برخوردار منطقه رضویه مشهد اهدا شد.

به گزارش کودک پرس ، ناصر گوهری مسئول کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی گفت: گروهی از مسئولان این سازمان با حضور در مهدکودک و پیش‌دبستانی ایرانیان واقع در منطقه رضویه مشهد، مجموعه‌ای شامل کتاب‌های کودک و پیش‌دبستانی و همچنین نشریه ویژه والدین کودکان را به این مرکز آموزشی اهدا کردند.

وی گفت: این برنامه در ادامه سلسله برنامه‌های فرهنگی سازمان در ارائه خدمات مطالعاتی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و با هدف اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین کودکان، ارتقای سطح آگاهی و دانش خانواده‌های مناطق محروم شهر و آشنایی مراکز فرهنگی و آموزشی مشهد مقدس با خدمات متنوع مطالعاتی آستان قدس رضوی انجام شد.

 

مسئول کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی افزود: همچنین با همکاری کارشناسان کتابخانه آستان قدس رضوی و اداره روابط عمومی و امور بین الملل سازمان، برنامه‌ای شاد و کودکانه برای نونهالان حاضر در قالب قصه‌گویی، طراحی معما و معرفی کتاب‌های کودک، در این مهدکودک برگزار شد و کودکان حاضر در مراسم، روزی فراموش‌نشدنی و پرنشاط را تجربه کردند.

 

گوهری گفت: همچنین به همت یکی از کارشناسان سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، مجموعه‌ای نوشت‌افزار و کتاب کودک به نونهالان این مرکز آموزشی اهدا شد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار