127430
۲۶ آذر ۱۳۹۶
رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای البرز:

ورزشکار نوجوان البرزی قهرمان میانداری مسابقات “جام وحدت” کشور شد

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان البرز با بیان اینکه مسابقات کشوری جام وحدت پهلوانی و زورخانه‌ای در استان کردستان برگزار شد، گفت: در رده سنی نوجوانان “سیدعباس حسینی” از استان البرز به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش کودک پرس ، میثم موحدی‌مهر با بیان اینکه رقابت‌های میانداری زورخانه‌ای کشور در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: این پیکارها که به صورت گروهی با عنوان “جام وحدت” از صبح روز 24 تا 26 آذرماه سال جاری در زورخانه یادگار امام خمینی (ره) شهرستان قروه به یاد شهدای ورزشکار دانش آموز برگزار و در رده سنی نوجوانان “سیدعباس حسینی” از استان البرز به مقام قهرمانی دست یافت.

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی استان البرز افزود: رقیبان حسینی در این مسابقات به ترتیب علی شمسی از اصفهان مقام دوم، علی اصغر اکبری از خراسان جنوبی و حمیدرضا جباری از خراسان رضوی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

موحدی مهر با بیان اینکه در رقابت‌های میانداری زورخانه‌ای قهرمانی نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور، مربیان برتر نیز انتخاب شدند، عنوان کرد: علی جلیجو که مربی و “هدایت میاندار” ورزشکار نونهالان تهرانی که مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرد، برعهده داشت بنا بر تصمیم کمیته مربیان فدراسیون به‌عنوان مربی برتر رده سنی نونهالان انتخاب شد.

 

 

وی ادامه داد: حمیدرضا کردی نیز که مربی و هدایت میاندار جوانان استان کردستان را برعهده داشت با تصمیم کمیته مربیان فدراسیون به‌عنوان مربی برتر رده سنی جوانان انتخاب و مصطفی واحد از استان البرز نیز به عنوان مربی و هدایت میاندار برتر رده‌ نوجوانان کشور انتخاب شد.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار