موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
127182
۲۶ آذر ۱۳۹۶

پنج نمایشنامه قرآنی رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از پنج عنوان نمایشنامه کودک و نوجوان با موضوع قصص قرآنی، روز یک‌شنبه ۲۶ آذرماه ساعت ۱۰ صبح با حضور کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی، برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مراسم رونمایی از پنج عنوان نمایشنامه کودک و نوجوان با موضوع قصص قرآنی با حضور کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی، سید صادق رضایی رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان، انوشیروان پیش‌دار رئیس حوزه هنری هرمزگان، حسین فدایی حسین منتقد و نمایشنامه‌نویس مطرح کشور و جمعی از هنرمندان و اساتید تئاتر، روز یک‌شنبه 26 آذرماه ساعت 10 صبح در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار می‌شود.

انوشیروان پیش‌دار، رئیس حوزه هنری هرمزگان، درخصوص برگزاری این مراسم گفت: قرآن کریم دارای ظرفیت بزرگی برای هدایت و راهنمایی انسان‌هاست و چه زیباست که تولید این مفاهیم و روایات توسط آثار هنری به جامعه عرضه شود. لذا با توجه به اینکه تئاتر امکان مناسبی برای تعلیم آموزه‌های قرآنی را دارد، حوزه هنری استان هرمزگان اقدام به تولید و رونمایی این نمایشنامه‌ها کرده است.

 

 

پیش‌دار در ادامه افزود: این نمایشنامه‌ها با هدف بهره بردن از مفاهیم قرآن کریم، برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده ‌است.

گفتنی است نمایشنامه‌های «سربازان کوچک»، «روزهای کودکی یک پیامبر» نوشته احمد مریدی‌زاده، نمایشنامه‌های «زیتون و کبوتر» نوشته عبدالله خداکریمی، نمایشنامه «گاو» و نمایشنامه «گرگی که گله را نمی‌برد» نوشته سعید موحدی در این مراسم رونمایی خواهند شد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار