125986
۲۱ آذر ۱۳۹۶

اجراهای سومین روز از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی

در سومین روز از یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی صبح امروز دو نمایش به روی صحنه رفت.

به گزارش کودک پرس ، سعید موحدی معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در سومین روز از یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی صبح امروز دو نمایش به روی صحنه رفت.

وی افزود:نمایش عروسکی یک روز برفی به کارگردانی فاطمه جلیلی از همدان و نمایش یک استکان چایی به کارگردانی مصطفی داوطلب و علی ساقی دو نمایشی بود که صبح امروز اجرا شد.

 

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: عصر امروز هم نمایش عروسکی مگولیا از مشهد به کارگردانی مریم نوقایی و نمایش پنجه طلا از همدان به کارگردانی محسن پور قاسمی به روی صحنه می رود.

سعید موحدی افزود : در این جشنواره 24 اثر از هرمزگان ، خراسان رضوی ، همدان ، اصفهان ،کرمانشاه و تهران به روی صحنه خواهد رفت.

 

 

وی گفت : نمایش های این جشنواره در تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی بندرعباس در دو نوبت صبح ها در ساعت 9 و 10 و سی دقیقه و عصرها از ساعت 16 و 18 اجرا می شود.

 

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: این جشنواره در چهار بخش نمایش عروسکی ،نمایش صحنه ای ،نمایش خیابانی و نمایشنامه نویسی است که دو بخش نمایش خیابانی و مسابقه نمایش نامه نویسی امسال به بخش های این جشنواره اضافه شده است.

موحدی افزود :بخش نمایشی این جشنواره در شهرستان میناب اجرا می شود.

یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی 19 تا 22 آذرماه در فرهنگسرای طوبی و تماشاخانه آفتاب بندرعباس و شهرستان میناب برگزار می شود.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار