125868
۲۱ آذر ۱۳۹۶
سارا شریفی:

والدین می‌توانند در نرم‌افزار آفرینک برای دیدن فیلم و انیمیشن کودک، سقف زمانی تعیین کنند/ پیک‌آسا از برنامه‌نویسان و تولید‌کنندگان خلاق استقبال می‌کند

مدیر سرویس آفرینک گفت: ما در شرکت پیک‌آسا (‌که آفرینک یکی از محصولات آن است‌) شرایط بسیار مناسبی را برای برنامه‌نویسان و تولید‌کنندگان خلاق فراهم کرده‌ایم. پیک‌آسا تیم‌های خوبی را سازمان دهی کرده است و ما از حضور نیروهای جدید کاملاً استقبال می‌کنیم.

به گزارش کودک پرس ، سارا شریفی، مدیر سرویس آفرینک در پاسخ به این پرسش که اپلیکیشن آفرینک چه ویژگی‌هایی دارد که کودک در آن راحت باشد، فضای کار آن چگونه است و مزیت آن چیست، گفت: ما در آفرینک هزاران محتوا داریم که از طریق اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت‌مان برای کاربران ارائه شده و بچه‌ها به آن دسترسی دارند. اپ آفرینک را بر مبنای نیازهای مشتری طراحی کرده‌ایم. اپ‌های ایرانی و خارجی را بررسی کرده و سطح سنی مخاطب آفرینک را تا ۱۴ سال در نظر گرفته‌ایم؛ در عین حال نیاز‌های کودکان زیر 8 سال را نیز دیده‌ایم و در نظر داریم.

شریفی ادامه داد: سعی شده است این اپلیکیشن را هر روز بهبود ببخشیم. برای تحقق این موضوع با کودکان در سنین مختلف به طور مستقیم ارتباط برقرار میکنیم و با توجه به بازخوردهایی که از کودکان دریافت می‌کنیم و جلساتی که با آنان می‌گذاریم آفرینک را به طور پیوسته اصلاح کرده و کامل‌تر می‌کنیم. ما در جلساتی که با بچه‌ها داریم از نوع رفتار آنان با اپلیکیشن آفرینک فیلم برداری کرده و آن فیلم‌ها را تحلیل می‌کنیم تا روند ارتقا آفرینک بهتر و موثرتر انجام شود.

 

 

مدیر سرویس آفرینک در خصوص ویژگی‌های آفرینک گفت: یکی از نیازهای والدین کنترل کردن تعداد ساعاتی است که کودک در اپلیکیشن‌ها صرف انجام بازی یا دیدن فیلم و کارتون می‌کند. یکی از خواسته‌های والدین این است که بتوانند مقدار ساعات حضور کودک در فضای اینترنت و مصرف برنامه‌ها را کنترل کنند. در اپلیکیشن آفرینک این امکان وجود دارد که والدین بتوانند برای استفاده کودکان از این نرم‌افزار و دیدن فیلم و انیمیشن سقف زمانی مشخص کنند. برای مثال والدین می‌توانند جهت تماشای انیمیشن در آفرینک مقدار زمان مشخصی را تعیین کنند و بعد از پایان رسیدن آن مقدار ساعت، برنامه به صورت خود به خود متوقف می‌شود و کودک بیشتر از آن نمی‌تواند فیلم و کارتون ببیند.

 

 

شریفی ادامه داد: امکان دیگر، بحث محدودیت‌های سنی است یعنی بعضی محتواها ممکن است برای یک کودک ۱۲ ساله مناسب باشد ولی برای کودک ۷ ساله مناسب نباشد. در اپلیکیشن تماشای کارتون و انیمیشن آفرینک محتوا ها برای گروه‌های گوناگون سنی طبقه‌بندی شده و والدین می‌توانند بر مبنای این محدودیت سنی به کودکان دسترسی استفاده از این اپلیکیشن را بدهند. به طور مثال والدین می‌توانند به آفرینک بگویند کودک من 5 سال دارد و سپس آفرینک فیلم و کارتون‌هایی که برای کودکان بالای ۵ سال مناسب نیست را در اختیار کودک قرار نمی‌دهد. همچنین باید ذکر کنیم که ما محتوا های ویژه‌ای مانند شعر و قصه کودکان برای رده‌های سنی پایین تدارک دیده‌ایم.

 

مدیرسرویس آفرینک تاکید کرد: ما در شرکت پیک‌آسا (‌که آفرینک یکی از محصولات آن است‌) شرایط بسیار مناسبی را برای برنامه‌نویسان و تولید‌کنندگان خلاق فراهم کرده‌ایم. پیک‌آسا تیم‌های خوبی را سازمان دهی کرده است و ما از حضور نیروهای جدید کاملاً استقبال می‌کنیم. برنامه‌نویسان و کسانی که در حوزه زیرساخت‌های آی‌تی خلاق و توانا هستند برای ما نیروهایی بسیار ارزشمند محسوب می‌شوند. ما سعی کرده‌ایم جذابیت‌های بسیاری در تیم‌های خود ایجاد کنیم و به دنبال جذب نیرو و همکاری با نیروهای توانا هستیم.

 

 

منبع: ایلنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار