125759
۲۰ آذر ۱۳۹۶

در مسیر زندگی با سیما فردوسی در خانه فرهنگ باصفا

نشست روان‌شناسی «در مسیر زندگی» با موضوع «خانواده سالم و پرورش کودک خلاق و شاد» با حضور دکتر سیما فردوسی در خانه فرهنگ باصفا برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، نشست روان‌شناسی «در مسیر زندگی» با موضوع «خانواده سالم و پرورش کودک خلاق و شاد» روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۰ با حضور دکتر سیما فردوسی، روانشناس و مشاور خانواده در خانه فرهنگ باصفا ویژه والدین برگزار می‌شود.

فردوسی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی از اواخر دهه ۶۰ تا کنون، مدیر گروه روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی به مدت ۱۰ سال، کارشناس امور خانواده در صدا و سیما، مدرس آموزش خانواده در سازمان آموزش و پرورش، عضو سازمان نظام روان‌شناسی است و ارائه خدمات مشاوره و انجام سخنرانی‌های گوناگون در دانشگاه‌ها و نهادهای مختلف و تألیف چندین مقاله و کتاب در حوزه روانشناسی خانواده و کودک و نوجوان… از جمله دستاوردها و خدمات علمی او طی این چند سال به حساب می‌آید.
این روانشناس معتقد است: کودکانی که بتوانند در خانواده‌ای سالم، احساسات و عواطف شاد درونشان را بشناسند و درک کنند، یقیناً می‌توانند آن را در سراسر زندگی خود حفظ کنند. شادی کودکان موجب تقویت روحیه، خلاقیت، انگیزه، عزت نفس و پایداری آنان می‌شود.
فردوسی در این نشست به والدین توصیه‌هایی کلیدی درباره چگونگی تربیت فرزند خلاق و شاد و داشتن خانواده سالم خواهد کرد و به پرسش‌های شرکت‌کنندگان پاسخ می‌دهد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست رایگان می‌توانند به این مرکز واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفاآذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۹۸۷۴۸ تماس بگیرند.
منبع: فرهنگ و هنر
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار