125726
۲۰ آذر ۱۳۹۶

دارنده سهمیه المپیک نوجوانان: با برنامه‌ریزی می‌توانیم در المپیک نوجوانان نتیجه بگیریم

تیرانداز نوجوان ایران معتقد است اگر برنامه آماده‌سازی تیراندازن نوجوانان با حمایت فدراسیون و مسئولان ورزش به خوبی انجام شود ایران شانس زیادی برای کسب نتیجه در المپیک آرژانتین دارد.

به گزارش کودک پرس ، «عرفان صلواتی» گفت: از کسب سهمیه المپیک آرژانتین خوشحال هستم، هر چند در مرحله مقدماتی به عنوان پنجمی رسیدم و راهی فینال شدم، اما در رقابت سخت و نزدیک با تیراندازان چین، ژاپن، هند و کره جنوبی توانستم سکوی دوم و مدال نقره رقابت های انفرادی رده سنی نوجوانان را کسب کرده و سهمیه المپیک را برای کشورم بدست آوردم.

وی از مسئولان فدراسیون تیراندازی برای فراهم کردن شرایط تمرینی مناسب جهت اعزام تیم به رقابت های سلاح بادی قهرمانی آسیا در ژاپن قدردانی کرد و افزود: تلاش زیادی برای رسیدن به آمادگی کردم و البته مربیان خوب و فراهم بودن امکانات مورد نیاز کمک کرد تا با آمادگی کامل در رقابت ها شرکت کنیم.

 

عرفان صلواتی صبح دوشنبه ضمن کسب مدال نقره تپانچه بادی، دومین سهمیه المپیک نوجوانان ایران را کسب کند و نمایندگان هند و کره جنوبی عناوین اول و سوم رقابت های این رده سنی را کسب کردند.
دهمین دوره رقابت های تیراندازی سلاح بادی قهرمانی آسیا با حضور 407 تیرانداز از 27 کشور آسیایی از 17 تا 21 آذر ماه به میزبانی واکوسایتامای ژاپن در حال برگزاری است.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار