125673
۲۰ آذر ۱۳۹۶
کارگردان نمایش «سیاره عروسک»:

جشنواره تئاتر کودک رضوی نقش اصلی در معرفی استعدادها دارد

کارگردان نمایش «سیاره عروسک» از مشهد گفت: جشنواره ملی تئاتر کودک ونوجوان و نمایش عروسکی رضوی تاکنون نقش مهمی در معرفی استعدادهای جدید در عرصه نمایش عروسکی نوجوان کشور داشته است.

به گزارش کودک پرس ، امید وحدت پور صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: نمایش «سیاره عروسک» کار مشترک بنده و محمود فلاحی از مشهد مقدس است که اولین تجربه ما در حوزه کارگردانی است.

وی افزود: در دو دوره دیگر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بعنوان عروسک گردان حضور داشته ام وباتوجه به کیفیت مناسب جشنواره و علاقه خاص به موضوع فرهنگ رضوی امسال در قالب یک گروه مستقل شرکت کرده ایم.

کارگردان نمایش «سیاره عروسک» به موضوع نمایش اشاره کرد و بیان داشت : موضوع نمایش داستان سیاره ای است که خاص عروسک ها است و یک عروسک شیطان صفت در این سیاره شروع به آزار و اذیت دیگر و تخریب خانه ها می کند که در ادامه عروسک ها با اتحاد و همدلی این عروسک را نابود و جامعه خود را نجات می دهند.

 

 

وحدت پور عنوان کرد: در تولید این اثر صبا صفار، ملیحه باباخانی، ملیکا صبوحی، الهه نوروزیان، شهاب محمدی، محمود فلاحی، سیما صادق زاده، مهدی گزمه به عنوان بازیگر نقش آفرینی داشتند.

وی از استقبال مخاطبان و تماشاگران اظهار خرسندی کرد و گفت: طی دو اجرایی که در تماشاخانه آفتاب داشتیم استقبال بسیار خوب و حتی بیشتر از ظرفیت بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

کارگردان نمایش «سیاره عروسک» از شرایط برگزاری جشنواره به ویژه اسکان و همراهی عوامل و ستاد اجرایی اعلام رضایت کرد و افزود: با توجه به ترافیک اجراها و همچنین دکورهای سنگین گروه ها نیاز است اختیارات بیشتری در سالن به گروه ها داده شود تا نمایش سریع تر آماده اجرا شود.

 

یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی ۱۹ الی ۲۲ آذر ماه در تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی و همچنین بخش خیابانی نیز به صورت همزمان با هفت گروه در شهرستان میناب در حال اجرا است.

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار