125670
۲۰ آذر ۱۳۹۶
کارگردان تئاتر اصفهانی:

تئاتر کودک در شهر اصفهان همیشه محروم است

کارگردان تئاتر اصفهانی با بیان اینکه نمایش “آسمان آفتابی شو” در ژانر کودک و نوجوان از ۲۱ آذر در تالار سوره اصفهان اجرا می‌شود، گفت: متأسفانه تئاتر کودک در شهر اصفهان همیشه محروم است.

به گزارش کودک پرس ، حسن وحید دستجردی  با اشاره به اجرای نمایش “آسمان آفتابی شو” در شهر اصفهان اظهار داشت: نمایش “آسمان آفتابی شو” در ژانر کودک و نوجوان از 21 آذر در تالار سوره اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه نویسندگی این کار را امیر بهبودنیا بر عهده دارد، تصریح کرد: نمایش داستان 2 خواهر را روایت می‌کند که یکی به بچه‌ها کمک کرده و دیگری از بچه‌ها سوء‌استفاده می‌کند که برخی کودکان را می‌دزدید و به فکر منبع درآمد خودش بود اما سرانجام بچه‌ها با اتحاد خواهر دوم، کودکان را آزاد می‌کنند.

این کارگردان تئاتر اصفهانی با اشاره به وضعیت تئاتر کودک در شهر اصفهان گفت: تا زمانی که فرهنگسرای خورشید پاتوق تئاتر کودک بود، کار بیشتری در این بخش صورت می‌گرفت اما در حال حاضر اینگونه نیست.

 

 

وی تصریح کرد: بزرگانی که کار کودک انجام می‌دهند، می‌دانند کار کودک همیشه محروم بوده با وجود اینکه مخاطب کودک ما آینده‌های ما هستند.

وحید دستجردی با اشاره به نمایشنامه‌های کودک خاطرنشان کرد: از نظر نمایشنامه ضعف نداریم و نویسندگان در شهر اصفهان نمایشنامه‌های خوبی می‌نویسند؛ اگر چه در ژانر کودک زیاد نیستند ولی افرادی که خوب می‌نویسند، حضور دارند.

وی اظهار داشت: در این نمایش فرشته شاه بندری، عارفه جواهری، فائزه رضایی، محمدقاسمی ، مهرشاد قاسمی، نجمه مرادی، جوادنظری، جعفر محمدسلیمانی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

این نمایش هر شب ساعت 19:30 از سه شنبه 21 تا 30 آذرماه در تالار سوره به اجرا می‌شود.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار