124469
۱۴ آذر ۱۳۹۶

همایش کشوری «کودکان با نیاز خاص» در اصفهان برگزار می‌شود

اولین همایش جشنواره کشوری روانشناسی و آموزش و پرورش کودکان با نیازهای خاص، ۲ و ۳ اسفند ماه امسال در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس از اصفهان، یدالله صفری در جلسه کارگروه تخصصی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان اصفهان با اشاره به طرح اولین همایش جشنواره کشوری روانشناسی و آموزش و پرورش کودکان با نیازهای خاص اصفهان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این همایش در راستای حمایت از کودکان ناشنوا، نیمه‌شنوا، نابینا، نیمه‌بینا، اوتیسم، کم‌توان ذهنی و معلول جسمی و حرکتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه 20 درصد کودکان سطح کشور جزو کودکان با نیازهای خاص هستند، افزود: همایش کشوری روانشناسی و آموزش و پرورش کودکان با نیازهای خاص اصفهان برای اولین، 2 و 3 اسفند ماه 96 در پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان اصفهان با حضور نزدیک به 400 مهمان برگزار خواهد شد.

 

دبیر همایش جشنواره کشوری روانشناسی و آموزش و پرورش کودکان با نیازهای خاص اصفهان گفت: گسترش مرزهای دانش، تبادل اطلاعات با دانشگاه‌های معتبر کشور، انتشار دستاوردهای درمانی، آموزشی، پرورشی و توان‌بخشی، استحکام جایگاه علمی شهر اصفهان، تبادل نظر با کشورهای دیگر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه متخصصان و تغییر نگرش نسبت به ناتوانی از جمله مهم‌ترین اهداف این همایش است.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار