124053
۱۳ آذر ۱۳۹۶

گروه‌های هنری خنده را مهمان کودکان سرپل ذهابی کردند

سفیران مهر در قالب ورزشکاران و هنرمندان استانی و کشوری دراقدامی خودجوش در راستای برقراری فضای شاد و فرهنگی دربین زلزله‌زدگان منطقه سرپل ذهاب به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی پرداختند.

به گزارش کودک پرس به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرمانشاه، گروه سفیران مهر متشکل از ورزشکاران و هنرمندان استانی و کشوری در اقدامی خودجوش و تلاشی چشمگیر در راستای برقرای فضای شاد و فرهنگی در بین زلزله زدگان منطقه سرپلذهاب به اجرای برنامه های متنوع  فرهنگی و خدمات رسانی پرداختند.

براساس این گزارش، گروه فوق شامل هنرمندان و ورزشکارانی هستند که با جمع آوری کمک های مردمی و انسان دوستانه از سوی ورزشکاران و هنرمندان کشوری توانستند هدایا و مایحتاج مورد نیاز مردم زلزله زده مناطقی از استان را فراهم کنند و طی اجرای برنامه ای مفرح و موثر این کمک ها را به دست افراد برسانند.

این گروه هنری، فرهنگی و ورزشی به همت و همکاری و مساعدت دستگاه های گوناگون اجرای از جمله سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرمانشاه، مسئولان مربوطه فدراسیون ورزشی، هنرمندان و… توانستند کمک های تهیه شده را با حضور در مناطق به همراه برنامه ریزی در خصوص انجام خدمات رسانی به مردم مناطق زلزله زده شهرستان سرپلذهاب در دستور کار خود قرار دهند.

 

 

کمک های جمع آوری شده از سوی هنرمندان و ورزشکاران توسط این گروه هنری و فرهنگی با اجرای برنامه های مهیج و شاد فرهنگی همچون برگزاری موسیقی، مسابقات فرهنگی و هنری، مراسم قصه گویی، شعرخوانی، فعالیت ورزشی، اجرای نمایش و تئاتر و… در قالب اهدای جوایز و پکیج های فرهنگی در بین افراد نیازمند و زلزله زده در منطقه مذکور توزیع و با رضایت کامل افراد و چادرنشینان دراین  شهرستان همراه شد.

سفیران مهر با برنامه ریزی در راستای تداوم این نوع خدمات رسانی های شایسته و نوع دوست در نظر دارند که با جمع آوری بیشتر کمک های انسان دوستانه به مناطق زلزله زده بتوانند از مناطق بیشتری بازدید به عمل آورند و به اجرای برنامه بپردازند.

 

گفتنی است، این گروه فرهنگی و هنری با انجام خدمات رسانی های فوق و به ویژه ایجاد فضایی شاد و مسرت بخش در بین اهالی مناطق روستایی و شهرستان سرپلذهاب توانستند لبخند رضایت را بر لبان مردم مظلوم و نیازمند در شهرستان ها بنشانند و لحظاتی التیام بخش آلام آنان از وقایع اخیر در استان باشند، همچنین قدردانی و رضایت مردم از اجرای این برنامه های فرهنگی به دست آوردند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار