122653
۰۸ آذر ۱۳۹۶
فقهی‌زاده خبر داد؛

انتشار مجلات دینی و قرآنی مخصوص کودک و نوجوان

معاون قرآن و عترت در خصوص وضعیت نشر آثار دینی و قرآنی برای کودک و نوجوان گفت: بنا داریم که مجلاتی در خصوص کودک و نوجوان را در این عرصه حمایت کنیم و در حاشیه این مجلات نیز بتوانیم آثار قرآنی و دینی صحیحی را تولید و ترویج کنیم.

به گزارش کودک پرس ، عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در خصوص تولید کتاب‌های قرآنی و دینی برای گروه سنی کودک و نوجوان و همکاری با معاونت فرهنگی در این خصوص گفت: معاونت قرآن و عترت و معاونت فرهنگی هردو معاونت تخصصی در ساختار وزارت فرهنگ و ارشاد هستند که باید ارتباطات بیشتری با هم داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه نشر قرآن و حدیث و همچنین نشر معارف اسلامی معاونت فرهنگی و معاونت قرآنی هم مسئولیت بیشتری دارند و هم می‌‌توانند به انجام کار در این عرصه کمک دقیق‌تری کنند.

معاون قرآن و عترت تاکید کرد: بخش کودک و نوجوان بسیار اهمیت دارد و توجه به این بخش و تولید آثار برای آنها باید تقویت شود، ولی در ساختار ادرای وزارت‌خانه تولید کتاب برعهده ما نیست و ما تنها وظیفه حمایت از تولید در این بخش را داریم.

 

 

فقهی‌زاده یادآور شد: در این عرصه با همفکری دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت ایشان قرار شد که مجلاتی در خصوص کودک و نوجوان را حمایت کنیم و در حاشیه این مجلات نیز بتوانیم آثار قرآنی و دینی صحیحی را تولید و ترویج کنیم.
وی افزود: امید است با این حمایت‌ها مجال ظهور بیشتری در عرصه قرآنی و دینی کودک و نوجوان داشته باشیم.

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار