122520
۰۷ آذر ۱۳۹۶
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

مرگ کودک ۳ ساله بر اثر غرق‌شدگی در منطقه سیلاب کلوار

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدن دو کودک ۳ساله و ۴ و نیم ساله در منطقه سیلاب کلوار (لوداب) خبر داد و گفت: این غرق شدگی یک کودک را به کام مرگ و دیگری را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش کودک پرس ، جلال پورانفرد با بیان اینکه این غرق شدگی یکشنبه 5 آذر96 ساعت13و14دقیقه به وقوع پیوست، گفت: متاسفانه این غرق شدگی یک کودک را به کام مرگ و دیگری را روانه بیمارستان کرد.

وی افزود: در پی اعلام این خبر، فورا یک دستگاه آمبولانس از منطقه مارگون به محل اعزام شد.

رئیس اورژانس 115 مرکز استان بیان کرد: کودک غرق شده که توسط ماشین شخصی به درمانگاه(بونه پهن) انتقال داده شده بود، توسط آمبولانس 115 به سمت مرکز درمانی اعزام و در طول مسیر با توجه به وضعیت وخیم مصدوم در ساعت 13و50دقیقه درخواست بالگرد هوایی شد.

 

وی اظهار داشت: کودک غرق شده ای که توسط بالگرد انتقال داده شد، سطح هوشیاری پایینی داشته و در مسیر دچار تشنج شدکه توسط تکنسین بالگرد اقدامات درمانی لازم، مانیتورینگ و اکسیژن درمانی انجام و بیمار، به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافت.

پوران فرد تصریح کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دو کودک غرق شده، یک کودک 3ساله فوت کرد، که از محل حادثه به مراکز درمانی انتقال داده نشد و گزارشی هم دراین زمینه به اورژانس115 اعلام نگردید.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار